snart dags

2009-03-17 / 13:52:24
en del saker blir man så otroligt förundrad över,
hur en del kan tänka så egotrippat som dom gör,
tycker bara att det är synd att man tolkar saker helt efter sitt egna huvud.
det skapar en hel del osaningar,
som kunde ha retts upp om du enbart hade frågat mig efter saningen
istället för att tolka det fritt och skapa denna obekvämma sitts för en del,
men jag bryr mig verkligen inte ett dugg om dig längre,
du har gått över gränsen för vad som är okej,
och det är inte ditt beteende.
sluta skicka alla dessa sms till mig,,,

det enda som betyder något är att vi fortfarande kan vara vänner,
vi står över all denna skit,
vi har kommit för långt för att låta oss ta åt oss av denna skit,
men jag hoppas att du och emma kommer när vi flyttat i och hälsar på.
det är verkligen inte lång tid kvar nu,
tiden bara springer iväg.
det finns inte så jätte mycket kvar i lägenheten heller,
alla dessa stora sakerna som sängstommen är nerplockad, alla bokhyllor och en jädrans massa lådor.....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: