trötter

2009-03-20 / 13:51:44
det kommer att vara en riktigt seg dag idag,
men känns som att det inte gör så jätte mycket,
får passa på att umgås lite med Y,
passa på när vi faktiskt är lediga samtidigt.

känsorna går som på helspänn,
det går verkligen som en berg och dalbana,
det är inget negativt,
bara dessa lyckokickar,
kommer som stora stötar hehe.

i helgen blir det att enbart ta det så lugnt som möjligt.
äta en massa god mat,
mysa med våran lilla hemlighet...
det finns en människa som jag saknar enormt.
förut så umgicks vi ju så ofta,
nu blir det inte så himla jätte ofta,
men det är väl som det ofta är,
man förlorar dom vänner som man allra minst vill mista..
det gör ont mitt kalla lilla hjärta.
hoppas att ni kommer och hälsar på oss i den nya lägenheten.
tänker inte förlora er....

har inget vettigt att skriva egentligen,
men vad gör det,
detta är min blogg,
det är jag som bestämmer vad som skrivs i denna,
även om det är världens mest meningslösa sak för alla andra,
så kanske det betyder allt för mig.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: