VG

2009-03-18 / 12:07:13
redan hemma igen, eller jag har iofs varit hemma i dryga en timme redan,
fick betyget i Geriatriken, fick VG där med,
så mega stolt över mig själv,
lite små kul hur folks uppfattning om en kan skilja sig så förvånansvärt från sin egna bild.
älskar att höra att folk redan vet att jag ska få VG pga att jag är SÅ duktig i skolan,
jag kan det jag gör, det märks att det här är det som jag vill jobba med.
medans jag själv tycker lite si och så där om en del insattser om mig själv,
men det är tydligen bara i mitt egna lilla huvud,
t.o.m lärarna säger desamma, att jag gör riktigt bra i från mig,
att dom är stolta över mig och min prestation....

idag så är jag riktigt lycklig, riktigt glad.
bara den känslan när jag vaknade i morse...
den känslan var ju inte helt fel att vakna med,

idag så var det enda och sista dagen i skolan denna vecka,'
en riktigt skön vecka, absolut ingenting att göra,
eller jag skulle ju kunna fortsätta packa,
men Y har gett mig packförbud,
han tycker att jag är så snabb av mig hehe,
men snart flyttar vi ju,
ska bli så grymt skönt,
en sådan simpel sak som att det finns badkar i lägenheten.
har inte haft badkar sedan jag bodde hemma och det var ju ett tag sedan....

gjorde ett test för att se hur ond jag var, jag var BARA 28% ond,
trodde att jag var mer än den fjuttiga procenten... hehe




Du är 28% OND
Du är en aningen ond, fast i smyg!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: