4 ÅR

2009-05-16 / 11:37:32
Jag vet att jag inte ska sitta vid datan idag, men jag är tvungen att få skryta lite hehe.
egentligen hatar jag när folk väcker mig,
speciellt om det är den enda dagen på veckan som jag får sova,
men om det kommer en man och ringer på och säg blommor till Helena,
så vad gör man?
tycker bara synd om mannen som var tvungen att se mig så tidigt på morgonen,
men morgon frilla, knappt kunde se för att jag inte vaknat färdigt än hehe
men han måste nog ha det bästa jobbet ändå,
åka hem till folk och överraska dom med blommor,
det var ju fan ingen liten bukett med blommor,
tror aldrig att jag har sett en större buket än den,
Den var precis så som jag älskar buketter, rosa och röda roser med små silvriga pärlor på.

sen så fick jag en jätte fin ring,
en diamantring.
självklart så kommer det bilder på båda hehe.
var bara tvungen att skryta lite hehe
idag blir en speciell dag, bara mys, mys och lite mera mys hehe

Min fina ring som jag fick i morse =) gigantisk blombukett hehe,  
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: