Nu får det vara nog !

2009-05-08 / 13:12:47
Som sagt så får det helt enkelt vara nog nu,
det finns inte en smula av mig som orkar detta längre.
det finns inget som talar för att det skulle vara värt att fortsätta att må dåligt.
Det finns ingen lösning längre på problemen,
Det finns inget att kämpa för.
Jag har ingen ork kvar,
Allt är raserat,
Jag ger nu upp min högsta dröm någonsin.
Men detta visar verkligen vem som är ens riktiga vänner.
men jag orkar inte mer helt enkelt.
det är sorgligt, men sant.
hur mycket ska en människa behöva ta egentligen innan det rasar.
Men vem har jag att vända mig till? Ingen...
Jag står här helt ensam, och har ingen att få tröst ifrån,
jag behöver någon.
Sorgen bara växer, det gör så ont i mig, allt känns så onödigt,
men jag har bara mig själv,
Men jag vill inte mer,
Nu har jag nått botten.
Nu gäller det bara att försöka ta sig därifrån,
det kommer bli en av livets svåraste prövningar.
Men man ställs ju inför prövningar av en enda anledning
Att klara av dom på något sätt och växa utav deras utgång.
Men jag vill inte längre, nu får det vara nog,
jag lämnar allt bakom mig nu,
Nu finns bara framtiden och ska den sluta ?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: