Öppna Dina Ögon Snälla

2009-05-28 / 14:18:57
Har funderat en hel del på vad som håller på och hända.
Har kommit fram till att jag inte vill ha något med dig att göra alls,
Det enda som du har att tillföra är ett enda stort åskmoln,
det enda du gör är att svika den den som du påstår att du älskar mest utav allt.
men endå kommer du tillbaka till mig,
jag önskar bara att hon kunde vara tillräckligt smart för att se igenom alla dina lögner.
allt som kommer ur din munn är en enda stor lögn,
och allt skitsnack som du snaclar bakom ryggen på henne,
tycker så synd om henne,
Hon lever i den världen där allt är frid och fröjd,
men hur kan hon acceptera att han beter sig som han gör mot henne?
att han ständigt är på jakt efter nya tjejer.
och han kommer inte ändra på sig för henne.
han flörtar hela tiden, oavbrutet.
undrar vad som skulle kunna få henne att öppna sina ögonen
och se vad han verkligen går för.
Han kommer enbart att såra henne mer och mer för varje dag som går.

Hon kanske stannar kvar för hon tror att hon måste hålla ihop familjen, hela familjen,.
men det enda hon gör är att splittra den ännu mer.
Det gör ont i mig hur man kan missa detta.
men man kanske blir hemma blind,
Det gör även ont i mig att höra allt detta skitsnack hon henne som är hela tiden.
Jag gillar henne skarpt,
men tydligen så vill hon egentligen inte ha något med mig att göra.

Sitter och väntar på att Y ska sluta,
vilket är om dryga två timmar.
urk så lång tid,
men jag kanske kan hitta något att göra.
Han har ju mitt kort så jag kan inte shoppa *morr*
Kommentarer!
Postat av: Myzan

Hej. Hur gick det för dig i dina kurser? du brukar ju alltid blogga om hur det går å så :)

Kommenterat - 2009-05-28 / 15:24:29  | URL - http://my01.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: