Sängliggandes

2009-05-19 / 11:47:08
I morse när Y: klocka ringde så var det bara att lligga kvar,
jag kom verkligen inte upp ur sängen,
har verkligen mått riktigt dåligt dom senaste dagarna,
yrsel så pass att även när jag sitter ner så snurrar hela rummet, illamående till förbannelse.

bara att göra en så enkel sak som att handla blir en prövning,
det känns som om man har en keps nerdragen för ögonen när man är ute bland folk,
så var det någon som såg miig när Y var ute och vallade mig,
jag var inte dryg och jag ser verkligen inte folk,
folk måste verkligen gå fram och slå på mig för att jag ska se dom.
så ledsen att jag inte ser något, hade full stå med mig själv.

är ledig resten utav veckan,
så måste se till att krya på mig nu,
det tar konstigt nog på krafterna hehe

idag blir det att göra absolut ingenting,
vänta tills Y kommer hem så han får pyssla om mig,
laga mat och tycka synd om mig,
sånt som jag normalt själv gör haha
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: