Seg

2009-05-17 / 15:09:52
 

Ja det är väl det minsta man är, fruktansvärt se,
vi kom ju hem runt en halv 12 inatt efter att ha varit på bio,
då vi såg  THE FAST AND FURIOUS
den var ju riktigt bra,
men å andra sidan så älskar jag snabba bilar och fina bilar,
men VIN DISEL är ju inte helt fel det med,
vet inte riktigt vad det är med honom som lockar så.
men kanske är det att han är lite av en "bad guy" och så hans kropp. *deggel*

och idag så har jag jobbat dag, kanske därför stavningen inte riktigt fungerar idag,
men skönt att man har något att skylla på hehe.
från en 06.00 har jag varit vaken,
kommer nog bli en tidigt kväll, får se när ögonen trillar ihop,

Jag börjar ju inte förens 14.15 i morgon med ett studiebesök på Steget,
sedan kl 17.00 så är det utbildning genom jobbet,
var ju på utbildning hela fredags dagen,
så nu har man så fina diplom så hehe.

har verkligen inget vettigt alls att komma med idag,


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: