Slö Dag

2009-05-29 / 12:12:11
Glömde visst tala om vilka betyg jag fick på mina två senaste kurser,
Självklart så fick jag VG.
Har haft lite annat att tänka på så,
känns ju lite små konstigt att ha slutat i skolan,
Det känns så ovant på något sätt,
man har ändå gått där i över 1 år.
Men tiden lär fyllas, så jag kommer inte vara sysslolös direkt.

Är hel ledig idag och i morgon,
Sedan jobbar jag kväll,

På måndag ska jag ner till sjukhuset,
är lite läskigt, men Y får komma ner när han har slutat och stötta mig.
Vilket jag inte ens behöver be honom om.
Jag har en jävlans tur som har honom.

Har verkligen inget vettigt att komma med idag, så det får bli en annan gång.

Men måste bara tala om att din kommentar J om du verkligen gillar min blogg,
Och att jag var närvarande när dom delade ut hjärnorna gjorde min dag haha
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: