slöa på balkongen

2009-05-14 / 17:04:36
  

YEAH igår var det full fart hela dagen lång känns det som.
Y fyllde ju år, så det började ju med frukost på sängen och självklart så fick han ju en liten present,
eller liten och liten vette fasiken om det var,
men vi får hoppas att han blev nöjd med den.
sedan runt en kl 14.00 så kom den en man och ringde på dörren och frågade Y om det var beställt något,
Han tittade på mig och såg undrande ut,
men när jag sa att Ja vi har beställt och att det var till honom,
så kom det där lyckliga leendet,
fast leendet när han öppnade det var nog bättre.
det var en stor tårta med FÄRJESTAD:s logga tryckt på den,
tror nog att han gillade den.

Alla bara älskade lägenheten och berömde den så mycket och tyckte att vi hade det så fint.
lite smått att man drar en aning på smilbanden när man får höra det en hel kväll.

Satt verkligen och slöade på balkongen igår innan alla kom och hade sig,
men så skönt det kan vara, satt där vid vårat nya glasbord med våra fina sköna stolar till
helt underbart helt enkelt.

vilka underbara människor det finns ibland.
sedan att det verkligen blev en kill hörna där min pappa, Norrland, Y , Magnus satt och hade det SÅ roligt dels åt våran dassbok och dasstidning.
men visst,
sedan fick jag den smarta ideén om att kasta vattenballonger,
men det var någon som stoppade mig. Undrar varför?

Våran balkong är helt underbar, den har precis rätt läge,
så runt en 13 är det så skönt att sätta sig där ute tills solen går ner,
hela lägenheten ligger perfekt, vi ligger så pass långt ut i delen,

AJA dagen har varit riktigt kanon och det kommer den att fortsätta att vara.
På lördag så ska vi på bio och ha det så mysigt så,
Tänka sig att det är hela 4 år tillsammans,
tiden springer bara iväg, men tänk ändå vad man har varit med om.
tror nästan att vi har varit med om det mesta, näst intill.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: