Trötter

2009-05-25 / 19:23:27
Jaha så nu har man blivit med PS3,
tröttnade på mitt xbox 360,
så det blev att köpa ett ps3,
än så länge så är det roligare,
det finns ju så mycket mer spel till detta,
förhoppningsvis några st för mig med.

Första gången som jag såg dig,, stannade mitt hjärta,
Det stannade bokstavligt talat,
Det gjorde några skutt.
jag kunde inte andas,
allt jag kunde tänka på var....
mumma vilken kille,
fortfarande är jag lika het på dig,
skulle helst av allt så skulle jag vilja ha dig helt för mig själv.
för varje gång som jag ser dig,
så ger du mitt liv en ny mening.
Jag vill ha Dig.

Är det nååågot äkta mellan oss två,
eller är det endast något ytligt?
Kommer vi någonsin få reda  på det?
Eller kommer dagarna bara gå förbi enbart för att vi inte törs?
jag ger upp nu, vill du något så får du ta det steget nu.
jag gillar dig grymt mycket,

Har jobbat idag, det känns lite smått i knoppen att jag har varit uppe sedan runt en kl 06.00
sedan i morgon så ska jag jobba,
men nu är det bara kväll, så runt en 21.15 slutar jag i morgon,
blir en lång dag, börjar ju jobba 13.30, men ska till skolan en snabbis runt 8.30,
så sicken tur att jag är ledig resten av sommaren.
i morgon slutar jag skolan.
kanske för alltid,
det får vi se, vart den vägen barkar.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: