Värk

2009-05-31 / 21:17:25
Nu har jag nyss kommit hem efter en varm och LÅNG arbetsdag.
Jag säger bara helskotta vad mina fötter värker
Och magen är inte snällare den, Den kurrar och har sig,
Ska snart bli serverad av Y med en stor bit  smörgåstårta,
Inte allt för äckligt .

I morgon händer inte så mycket,
Men tillräckligt för att ha mig liggandes sömnlös hela natten,
Y kommer ner och möter upp mig i morgon efter att han sluttat jobba.
känns ju lite skönt det med att ha honom där.

Funderar  på vad jag ska göra för mat i morgon bara,
kanske något med ris? eller pasta?
fast det åt han ju idag.
Ser ni vilka bekymmer jag har  så hhär på kvällskvisten,
när hjärnkonttoret har packat sina väskor och checkat ut,
Men dom kommer förhoppningsvis tillbaka till i morgonbitti.
Men det är ganska skönt så här när man ens hjärna är så pass uttorkad och utmattad,
finns inte en tanka i huvudet,
Inte ett bekymmer.

Jag är trött, hungrig så därför fungerar ingenting som det ska just nu,
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: