Varm dag

2009-05-03 / 12:04:03
Ja det kan man verkligen kalla gårdagen,
Vi var ute i Harge hos svärisarna, var riktigt trevligt.
men detta väder gör mig alldeles tokig.
först så är det jätte skönt, nästan lite för varmt,
sedan blåser det iskalla vindar.
så det växlade fort,
men för det mesta så var det riktigt skönt.
så otroligt fint  därute, och vägen dit ut var helt otroligt,
där ute sprand tiden bara iväg.
väl i bilen hem så urk va trött man bara blev så där.
både jag och Y satt som försjunkna i bilen. hehe

idag vet jag fortfarande inte om vi ska hem till svärisarna igen och baka lite,
jag skulle ju inte direkt säga nej till hennes snickers kakor som hon gör.
jag som är så duktig med min bantning.
magen är faktiskt lite smått plattare,
det är tillräcklig stor förändring att jag ska se det.
och jag som är så pass självkritisk,

och i morgon så är det skola igen.
ingen som helst lust att gå dit.
börjar 8.30 med en uppföljning som håller på till 11.15 max.
sedan börjar inte jag igen förens 14.15,
hatar dessa dagar då det är så långa pass mellan.

annars så är allt väldigt lugnt.
känner mig väldigt glad coh lycklig idag.
vet inte riktigt vad det är som har tagit över mig.
bara känns väldigt bra just nu hehe.

    mysigt 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: