Ett till!

2009-11-20 / 11:58:14
Ja så har jag ett till jobb,
Alltså så har jag 2 st nya jobb.
Det kommer att  bli att pendla en hel del nu framöver,
mellan 3 olika jobb.
men vad gör man inte.
kommer nog inte se mkt av Y,
Det är nog tur att vi bor i hop,
annars så hade vi nog aldrig träffats.
Det börjar arta sig i livet,
jobben är på sådana ställen som jag vill vara på.
Aja vi får fortsätta att ta en dag i taget.
Vi löser allting tillsammans.

Idag kom äntligen ÖBO och satte upp gardinbeslag
så vi äntligen kan få upp lite gardiner,
har ju ändå bott där i 3 veckor lite drygt skulle jag tro.

i morgon är det att jobba delad tur,
sen söndag så är jag lite ledig ialla fall,
ända dagen på den kommande veckan som jag är ledig,
men man får vila när man är gammal och har slitit hela sitt liv.

Ska bli kul att komma hem sen och se gardinerna som mannen har satt upp.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: