Fort...

2009-11-02 / 14:43:40
Sitter ute i Garphyttan och väntar på att jag ska väcka mamma och pappa.
Låter Y vara hemma själv, då han inte mådde något bra,
det skulle inte vara något positivt om jag skulle bli sjuk,
jag måste hålla mig frisk och alert,

Fan vad tiden springer iväg.
vi har redan hunnit bo 1.5 vecka i den nya lägenheten,
Den lägenheten känns så mkt bättre,
den känns rätt, inga oros moln eller liknande.
Ett inre lugn har lagt sig.
Det har hänt så otroligt mkt,
Allt till min fördel faktiskt,
Hade lilla P hemma natt,
hon sov som en liten gris men det gjorde inte matte haha.
Hon vaknade vid 02.30 ca för då tyckte hon att det var bustajm,
men hon gosade in sig i matte efter ett par minuter och sov så skönt resten utav natten.
jag sov ca 45 min sammanlagt i natt och det var då Y gick upp vid en 06.00 för att ge henne mat =)

Det finns så mkt att berätta men det får bli til den låsta bloggen.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: