Idioter

2009-11-26 / 00:02:26
Jag skiter fullständigt i om du inte gillar att jag är tillsammans med Yorsh,
vi är gifta och kommer fortsätta att vara det.
det finns inget som du kan göra åt det.
Sedan så skiter jag fullständigt i vad du tycker och tänker om mig.
det får stå för dig,
det är du som får stå till svars för det.
Det är du som förlorar på det.
Han vill inte ha dig.

Sitter här på jobbet och är riktigt trött,
fick inte sova något i dag alls,
men torsdag och fredag så får jag sova ialla fall,
hoppas bara på att alla idioter till grannar håller sig tysta och lugna
tills jag har sovit klart,
det är ju så förbannat lyhört där.

Yorsh julklapp är klar.
hoppas bara att den duger?
Men det tror jag nästan att den gör =)

Jag bär på en hemlighet som ingen någonsin kommer få reda på.
Men den hemligheten kommer eller rättare sagt,
Den har förändrat resten utav mitt liv.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: