Keep Going

2009-11-29 / 13:18:11
Har en liten funderinng,
Varför ger ni dunder idioter upp?
Efter snart 5 år så får jag fortfarande dödshot,
alla dessa mail, sms telefonsamtal osv.
Vad tjänar det till?
Får ni ut någonting av detta?
Allvarligt? jag vill mer än gärna veta.
Om ni tror någonstan i eran lilla fantasivärld,
att detta skulle splittra mig och Yorsh,
Jag har fan aldrig skrattat så som jag gör när jag läser skiten från er.
Jag och Y kommer aldrig att gå isär,
Det spelar verkligen ingen roll vad ni tycker och tänker,
om ni varken gillar mig eller Yorsh.
Vi bryr oss inte, vi Älskar varandra. That´s it.
Säger bara.

Keep on going, because it´s only making us stronger

Lilla P växer och är busigare än någonsin,
sina små ryck blir allt fler och sin svans blir mer och mer roligare,
fast så rolig är den nog inte när den attackerar henne. haha
Att man kan ha så roligt med en svans,
lätt road,

Idag bär det ut till föräldrarna för lite mat.
Annars så blir det inte så jätte mkt som händer.
Mår inte hundra,
men det blir bättre inom sinom tid, *ler*

EGO time, yes box




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: