Okej?

2009-11-19 / 13:04:32
Jaha sitter och väntar på att jag snart ska åka iväg och jobba en liten stund.
Tycker att det är det enda som jag gör nu för tiden,
svårt att få ihop skolan med jobbet,
men det får gå.
På tal om jobbet.
så har jag fått ett nytt jobb,
chefen hörde av sig och sa att hon väldigt gärna vill ha mig där.
Mina meriter ser väldigt fina ut. mina betyg ser väldigt fina ut.
inte så illa pinkat haha.
känns så skönt.

skulle behöva åka ut och handla en julgran och alla dess saker att ha i.
får kanske ta det i morgon. slutar vid 4 i morgon tror jag, 
så får se vad vi hittar.

nästa vecka blir milt sagt konstig,
först ska jag jobba natt sedan blir det skola efter.
så ser den veckan ut, 
kanske borde döpa den till helvetes veckan.

som vanligt så har jag inget vettigt att komma med idag,
men det spelar ingen roll,
kanske ta och pussa lite mer på P innan jag åker till jobbet.
lilla busungen, full fart hela dagarna =)
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: