Varför?

2009-11-13 / 13:25:35
Varför ska livet vara så pass jobbigt hela tiden?
varför kan det aldrig bli så som man vill ha det?
Varför ska vi slås  ner av detta hela tiden?
förtjänar vi inget bättre?
förtjänar inte jag att få vara lycklig?
jag har verkligen ingen kraft kvar att orka kämpa för detta,
men jag måste för det finns i huvdet på mig hela tiden.
dom tankarna lämnar mig aldrig.
dom ligger alltid och vakar över mig,
när jag tycks känna mig någorlunda lycklig så är dom där
och ser till att sänka ner mig igen till botten.

Nu bär det av till jobbet ialla fall,
men inte ens där så får jag vara ifred från mina elaka tankar.
dom är konstant med mig och hackar på mig.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: