Trötter

2009-09-20 / 14:20:06
Ja men vad kan man räkna med efter en vecka som har varit i full rulle hela veckan,
inget ledigt alls,
först praktik på dagen sedan rusa iväg till jobbet för att jobba kväll.
det blir många timmar,
men jag är ung och orkar fortfarande jobba som en tok.

sitter hemma just nu för en liten liten stund,
jag mår inge bra alls,
har haft så otroligt ont i halsen sedan i fredags,
det vill inte ge med sig.
kanske borde gå väg och kolla halsen,
fast sist jag var i väg och kollade halsen så hade jag ju halsfluss,
så det är mkt möjligt att den fortfarande sitter i.
det är ju bara 2 veckor sedan som jag var hos läkaren.

nne nu ska jag ta och slöa mig lite på soffan och hoppas att jag mår bättre snart.
Kommentarer!
Postat av: Lizzie

Är det därför man knappt sett till dig på msn, för att du sliter så på dagarna och kvällarna att du bara däckar när du kommer hem? =)=P

Kommenterat - 2009-10-02 / 08:05:15
Postat av: Helena

Ja det ungefär så det ser ut, först praktik sedan fara i väg till jobbet =) men idag var sista dagen på praktiken =)

Kommenterat - 2009-10-02 / 14:08:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: