Sann Glädje

2010-04-24 / 23:01:22
Idag har jag varit så otroligt glad.
Jag kan inte riktigt sluta le.
Det känns som att mitt leende sitter uppklistrat vid öronen.
En kanske fånig kommentar för dom flesta betyder som mest för mig.
I måndags när jag var ute hos mina föräldrar så
kom pappa med kommentaren "Din glade fan, du sitter ju bara och ler stort hela tiden"
För att riktigt förstå vad jag menar med detta så måste man veta hur mina nya tänder
har påverkat mig psykiskt.
Jag skämms inte för att riktigt kunna le.
Jag är absolut inte tillbaka dragen längre.
Jag gör det jag vill göra, när jag vill göra det.

Jaja jag kom bort från den riktiga saken just nu.
Gällande varför jag är så glad.
Men vad kan det bero på?
Vet ens Y om varför jag är så glad?
Nje inte den riktigt riktiga anledningen.

På så kort tid egentligen så har det verkligen hänt så otroligt mkt.
Nu ska jag kanske lägga ifrån mig datan och fortsätta att titta på TV4 FAKTA
och låta pojkarna fortsätta spela haha.
Dom verkar ju ha så kul =)

En sista sak.
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=hilli
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: