Hellavete

2010-08-27 / 11:48:25
ja det är verkligen en hel del som har hänt sedan sist.
dom som står oss nära vet om det,
det finns ingen som helst anledning att föra ut det inför alla,

Men den sorgen kommer aldrig att ge med sig,
synen som jag fick sitter som klister på näthinnan.
kommer jag någonsin att kunna prata om det utan att börja gråta?
Nu har jag verkligen insett vem/vilka som vi kan räkna med
när det gäller.
Det är skönt att man verkligen får både känna sig och se ut som skräp,
det är ingen som dömmer en för det.

allt annat skit löser vi när det och OM det kommer.
Jag tror verkligen på det.
alltid kan man nå en lösning  på problem.

I helgen så ska vi ut till harje igen,
så skönt med lite miljö omväxling.
Detta är jobbigt nog som det är.
så vi kanske kan få en paus i det hela
och bara ta det lugnt,
På lördag så ska vi förhoppningsvis in till Motala.
Kan bli riktigt kul =)

Jag ska byta blogg.
kommer ha en annan mer privat blogg, där jag kan skriva vad jag vill,
och den kommer naturligtvis vara lösenordsskyddad.
så säg till om du vill ha adress och lösen,
Kommentarer!
Postat av: Bella

Jag skulle jättegärna vilja ha din nya blogg och lösen. Om jag får :) Du kan ju skriva in till facebook i så fall! Kramen

Kommenterat - 2010-08-29 / 11:45:08  | URL - http://bbella.blogg.se/
Postat av: Myzan

Hej. jag vill jättegärna ha den nya bloggadressen och lösenordet. :) hoppas allt ordnar sig för er, vad som än hänt er!



mvh my!

Kommenterat - 2010-08-29 / 20:12:12
Postat av: sandra

hej helena och yorsh . . det är verkligen hemskt jag sörjer med er. . . skulle vilja ha lösen till din blogg om jag får . . ha det så bra . . vi finns här om ni vill prata . . kram

Kommenterat - 2010-08-30 / 20:27:06
Postat av: D

Jag vill ha adress o lösen

Kommenterat - 2010-08-31 / 07:02:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: