Jaha

2010-08-05 / 18:23:49
Imorgon så åker vi ut med husvagnen,
är lite nervig, är flera års sedan jag sov i husvagn.
Men ändå det lugnet som man får utav det,
det blir ändå en liten mysig årsdag.
Får se om Yorsh gillar sina presenter =)

Haft N på besök idag,
riktigt skönt att slippa sitta själv,
och man behöver inte vara så social heller,
det går att ligga och glo på tv utan att det gör något.
Du gjorde livet lite enklare att orka stå ut med idag =)

i morgon blir det väl att packa det sista,
som datan, hårddisken osv.
så grötig jag är i huvudet, urk.

Min söte man ligger och sover på soffan,
såg till att han fick i sig lite mat,
sen så somnade han så söt.

Jag är riktigt glad idag,
känns riktigt skönt för en gångsskull.

Ne nu ska jag hämta lite potatis och små gnaga på =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: