Julen

2010-12-27 / 19:21:05
Tänk vad tiden går fort.
Tänk att ett helt år har gått.
Men det känns endast bara så skönt
att detta år är slut nu,
Allt detta som har hänt
men vi har tagit oss igenom det med.
Vi tar nya tag och ser framåt,
och njuter utav varandras sällskap istället.

Julen var helt fantastisk,
helt otroligt underbara  julklappar,
tänk vilken släkt man har,
Vad skulle man göra utan dom.
Känns så skönt att man har hittat tillbaka till en sida.
det är så det ska vara =)

Ja idag så är ju min födelsedag och
jag har fått så många gratulationer.
och så fina presenter.
Och nu är jag helt slut.
blir snart att lägga mig i soffan och slö glo lite på tv,
måste även få i sig lite mat,
blir sen mat,
men det blir desstu godare nu då =)

Återkommer en annan dag då jag kommer ihåg det =)
eller att det har hänt något speciellt. =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: