Blond

2010-01-03 / 11:58:00
Jag måste hitta någon som kan hjälpa mig att bli blond igen.
jag vill ha tillbaka min naturliga hårfärg, vilket är mellanblond.
men jag tänker absolut inte göra det själv.
så nu tänker jag faktiskt betala för att någon annan gör det.
visst det kommer säkert att bränna i plånboken.
men å andra sidan så blir det ju bra.

det är verkligen helt sanslöst hur mkt tankar som virvlar runt i huvudet på en.
hoppas någon kan få någon klarhet så att det blir en liten lättnad.
jag vet verkligen inte hur jag ska göra.

men skitsamma med det nu.
blir att åka ut till marieberg idag igen.
Y skulle väl lämna in något spel mot något annat eller något åt det tråkiga hållet =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: