Okej?

2010-01-26 / 12:21:13
Nu var det verkligen ett bra tag sen sist jag var här inne.
men jag har helt enkelt haft annat för mig.
det är egentligen otroligt mkt som har hänt.
Men det tänker jag hålla för mig själv ett tag till.
men en sak kan jag nog stoltsera med.
Jag har gått ner 12 kg.
Det är verkligen inte illa pinkat.

Idag bär det av till jobbet vid en 14 tror jag nog att tänker vara där.
får komma lite som jag vill. näär det gäller att komma tidigare.
Men jag gillar verkligen den chefen.
och igår blev jag anställd efter ett möte med henne.
båda cheferna tyckte att jag var jätte duktig och att jag kommer komma långt.
Jag fick en stor kram av ena chefen precis när jag hade kommit in och satt mig.
Det är sådant som värmer.

Ne nu ska jag lägga ifrån mig datan och äta en chocklad bit med apelsinsmak tror jag.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: