ont

2010-01-05 / 13:03:27
Jag borde väl egentligen hata tandläkaren mer än vad jag gör.
Men tack gude gud för att bedövning finns. haha.
tur att jag inte ska någonstans idag så jag slipper visa mig allt för mkt bland folk.
Hela min högra sida är helt borta.
så det blir kul sen när vi ska äta =)

Tänkte göra en god och smaskig lasange.
den blev ju så god förra gången.
är lite väl tidigt att börja med maten nu.
så jag får underhålla mig tills dess.

På torsdag blir det av hem till min svärmor som fyller.
blir lite god mat och träffa släkten.
en del är alltid lika kul att träffa.

P växer så det knakar.
men vi måste försöka göra något åt hennes klåda.
enligt vetrinären så kunde dom inte se något.
vi har ju köpt ett special schampo men det verkar inte funka.
Någon som har något tips, tycker så synd om henne.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: