Smärta

2010-07-13 / 13:12:10

Hatar dessa dagar då tankarna går mot mormor.
hur jag tog mitt sista farväl på sjukhuset,
där hon låg så fridfullt,
den bilden kommer föralltid att hemsöka mig,
Jag kommer alltid att sakna dig,
smärtan kommer aldrig att försvinna.
Varför skulle du bli så dålig?

Mamma led så under den tiden som mormor var som sjukast,
och det fanns inget som man kunde göra.
Man kunde se det på hela henne,
men främst i hennes ögon.
Vad ska man göra för att underlätta smärtan?

Kommer jag någonsin att bli människa igen?
Det är nu som jag önskar att yorsh var hemma.
men han är ju på jobbet,
det är ju inte så himla jätte långt kvar tills han kommer hem.

Det gör så ont,
det går inte att beskriva,
jag tänker inte berätta vad det är.
men att det kunde gå så trodde jag aldrig.
Smärtan kommer sitta i för alltid,

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: