Tråkigt

2010-07-19 / 17:59:16
Har nyss ätit en hembakad pizza, den var faktiskt riktigt god.
jag har verkligen tröttnad på min blogg och hur den ser ut,
vill verkligen göra något åt det, men jag vet inte vad,
Någon som har några förslag?

På onsdag ska jag i väg och kolla grisen igen,
får se om han/hon sparkar lika hejvilt denna gång.
Det var ganska så sött när vi såg det hur det sparkades och vinkades =)

Annars så händer det inte så mkt.
Har rensat ganska så ordenligt i vänskapskretsen.
Ingen vänskap är värd att bli sviken på så sätt.
Det finns vissa gränser för vad man ska behöva ta tycker jag,

Nu har vi bil igen =)
att man kan bli så handikappad utan bil,
är man inte lite väl bortskämd då?
Men är man van att kunna ta sig vart man vill och när man vill det så.

nej ska nog lägga mig och läsa tidningen nu tror jag.
Det är ingen bra dag idag.








Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: