Vikt

2010-07-20 / 13:20:39
Sitter och funderar redan nu på hur jag ska få av mig alla mina kilon som
jag kommer att gå upp.
min plan är att jag ska ner till 65 då efter att bebisen har kommit,
det är första etappen,
eftersom att jag är 178cm så borde det ju fungera ganska så bra,
men jag slutar när jag själv är nöjd,
så skulle vågen stå på mer så får det duga,
Om man tänker på dagens förbannade ideal som finns om hur tjejer ska se ut,
för annars så blir man inte omtyckt utav varken killar eller tjejer.
inte undra på att ätstörningarna urartar sig och växer sig allt större.

Mestadels är det nog för killarna som man gör det,
man vill se smal och fin ut för deras skull
så dom slipper skämmas,
Men riktigt så är det nog inte som jag funkar,
visst jag klär mig extra fint för yorsh så att han ska tycka att jag är fin,
men mestadels så är det för min egen skull,
för känner jag mig nöjd med mig själv,
vare sig det gäller min vikt mitt utseende eller vad som helst,
så är jag nöjd, så finns det inget som jag inte klarar av.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på,
ska väl slänga in en tvätt snart,
kan ju vara bra att ha åstakommit något idag,


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: