Hjälp

2010-06-13 / 17:54:02
Kollade nyss på Paranormal Activity.
Har hört folk säga hur läskig den är osv,
Jaja tänkte jag,
den enda film som någonsin har skrämt skiten ur mig är Exorcisten,
Hatar pickabo och sådana ögon och ansiktet som tjejen har i exorcisten.
så slutet på denna film, hjälpe mig säger jag bara.
undrar när jag kommer att sluta skaka?
Kommer jag att kunna sova i natt?
tror inte det va.

Jaja jag ska nog gå och lägga mig i sovrummet och kolla lite på tv.
om det finns något vettigt att se på.

Imorgon så lämnas bilen in,
Hon ska få en ny bensintank,¨

Har verkligen inget vettigt att komma med idag,
så detta får nog räcka för idag,
ska nog försöka göra om bloggen lite till.
Ska ha en bild längst upp.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: