Jippi

2010-06-04 / 10:50:04
Jag kan fortfarande inte fatta att vi ska ha barn.
Jag kan sitta och titta på ultraljudsbilden hur länge som helst..
Och jag ser det faktiskt, sålycklig för det,
för det trodde jag inte haha,
Nu på tisdag så är det dags för inskrivning.
Precis lika nervös inför det, om inte så mkt mer.
Det kommer absolut inte att komma úpp några bilder på denna blogg.
Det kan hända att det kommer att komma på den låsta bloggen.

Ja idag blir det att åka till  Karro och se ulrika ta studenten.
Ja tiden bara springer iväg.
Gillar dock inte denna jävla propaganda att allt ska handla  om presenter.
Skit ner er säger jag bara haha.
Tyvärr så putar magen lite smått så jag är inte lika smal som jag var.
Hmm, men det gör inget =)
För det finns en liten bebis i min mage,
En liten människa som jag och yorsh har skapat.
Helt otroligt.
Den glädjen som jag känner går verkligen inte att beskriva.
Jag ska bli MAMMA. hehe
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: