Okej...

2010-06-09 / 15:03:59
Ja igår gick jätte bra,
ja i  min lilla naiva värld trodde att det skulle vara mer ingående.
Men det var bara inskrivning och skapandes av min journal,
lite info om mat och olika undersökningar som vi kan få ta del utav om vi vill.
Men jag, har frågar yorsh även och han håller med om att
vi vill ju självklart få ta del utav alla undersökningar som det bara går.
Det känns som att vi vet verkligen ingenting,
och får man då ta del utav en massa undersökningar.
Barnmorskan sa åt oss igår att inte lyssna på någon annan alls.
Men våra föräldrar då, som faktiskt har variit där och vet mer än oss i alla fall.
Då struntar jag i barnmorskan,eller nej det gör jag väl inte heller.

Men vi ska nog kunna få ut något vettigt av detta tillsammans haha.

Idag blir dte världens godaste mat,
Färskpotatis, med hemmagjorda biffar eller vad man nu ska kalla dom,
lite specialgjorda haha.

Får se när mannen kommer hem.

Är nervös inför  måndag redan,
men det ska nog bli riktigt trevligt=)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: