Ommöblering

2010-06-26 / 19:11:40
hmm ibland kan det vara bra att vara en rastlös människa.
Igår fick jag för mig att jag absolut ville möblera om i vardagsrummet.
jag trivdes inte för fem öre,
men jag fick snällt vänta tills idag innan jag fick börja,
med tanke att jag kom på att jag ville möblera kl 21.00 igår kväll.
Vilket Yorsh tyckte var lite väl sent,
Men å andra sidan så har vi ju idioter till grannar som spelar denna jävla musik tills långt
in på morgonen, även vardagar,
Men man får lära sig att leva med varandra.

Resten utav dagen kommer det absolut inte göras ett handtag,
med tanke på att redan efter att ha böjt miig en gång när vi började möblera om,
så hade jag så sjukt ont i min rygg,
Undrar om det har med grisen att göra att jag knappt kan röra mig utan
att få så fruktansvärt ont i ryggen.

Min plutta är sjuk i dag,
hon har kräkt så många gånger, och hon vägrar att äta,
hon ligger och skakar,
Det gör så ont i mitt hjärta, det synd så tydligen i hennes ögon
att hon mår så dåligt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: