Så jävla stolt...

2010-06-10 / 22:23:48

Idag så är jag så grymt jäävla stolt över Yorsh,
Han har fått jobb =)
riktigt jobb, och ingen praktikplats haha.
Detta visar bara att det stämmer det som jag sagt och gormat åt
honom hela tiden,
Han är så grymt duktig,
Han har den perfekta positionen för honom.
Lite av en boss,
passar honom perfekt haha.

Nu ska jag kanske ta och lägga ner datan,

men måste bara få skryta om vilken underbar man jag har.
Han har redan tänkt på framtiden och allt med barnet.
Jag blir alldeles gråtfärdig.
Känns så skönt att ha honom delaktig genom detta.
Jag lär bli hysterisk, eller jag brukar normalt vara hysterisk när
det inte riktigt går så som jag vill,
och han är lugn som en filbunke,
Men det kanske blir tvärtom nu?
ser redan tendenser på det =)
Jag får inte göra vad som helst, utifall jag kan skada  grisen, =)
Han är  för söt.,

Nu blir det natti natt =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: