Så nervös

2010-06-23 / 10:15:51
Idag börjar jag på sommarjobbet.
Så himla nervös,
Vill ju att det ska gå så bra.
men chefen och dom få av personalen som jag redan har träffat,
verkar jätte trevliga.
vet dock inte vem jag ska jobba med i sommar,
Hon var sjuk när vi skrev på papprena.
Men jag tror jag har träffat en av två tjejer som jag vet att jag kommer att jobba med,
och hon verkade jätte trevlig.
Det är verkligen bara att komma in med världens största leende
och ha en positiv syn på allt,

Hur ska jag kunna vänta tills det verkligen känns att grisen finns där.
nog syns det redan.
det är ju tydligen så olikt när det syns,
men jag hade ju ingen mage innan,
så det har redan börjat synas.
så nu får grisen följa med mamma och jobba =)

Jag har verkligen inget vettigt att komma med,

Jag vet att du läser min blogg,
och detta är ingen släkting på mannens sida,
utan på min,
tror inte att du fattar vilket svek detta är,
fattar du ens att du har gjort fel,
Skulle inte tro det,
du gör ju aldrig fel,
du finns inte längre för mig,
önskar att jag hade vetat om detta i måndags,
Men det är lätt att vara efterklok.
men jag kommer aldrig mer att lita på dig.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: