Så tidigt...

2010-06-16 / 06:47:06
Det är verkligen inte männskigt att vara uppe så här tidigt.
Gick upp vid 6 med yorsh.
Hoppas verkligen att det går  bra för honom idag. =)

Är det verkligen så att det ska vara så här?
Ska man ha alla dessa känslor?
Känns som att väggen är nära.
Har ingen lust med något,
eller rättare sagt så skiter jag i allt känns det som.
Hur ska detta gå när jag snart börjar jobba.
Hur ska detta gå dessa fyra dagar då jag ska vara på örebro cupen.
Stå där 8-20.
Allt jag vill är att lägga mig i soffan och dra täcket över huvudet.
vilket jag ofta har känt men.

Aja det ordnar sig väl,
ska iväg till barnmorskan idag.
sedan ska jag iväg och skälla på sjukhuset.
Önska mig lycka till.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: