Lycka

2010-03-18 / 11:45:21

Detta är verkligen den absolut största dagen i mitt liv,
Det kommer aldrig att finnas något som kommer att kunna toppa detta.
Nu kommer en del att rynka på ena ögonbrynet och tänka "Barn då"
Självklart så kommer barn att fylla tomrummet i  mitt hjärta.
Men å andra sidan så räknar jag inte med att folk verkligen fattar vad jag menar
eller ens hur jag känner mig just nu.
Jag har lidit i dryga 20 år pga av mina sneda tänder,
detta har gjort mig väldigt tillbaka dragen och ett självförtroende har aldrig ens funnits på tapeten.
Jag har inte ens velat gått ut så att folk kunde se mig.
Alla tittade ju på mig då och tänkte "stackars människa och se ut så"
NU var det ju inte så, men att ständigt ha ångest över att behöva visa mig ute bland folk.
Den känslan vill man inte ens önska sin värsta fiende.
Jag har missat så jävla mycket i mitt liv pga detta.
Det har hållit mig tillbaka till tusen.

Men Idag kl 8.00 så gick jag med helvetes tunga steg in till tandläkaren.
och ensam var jag ju också,
Pga att Y var tvungen att jobba.
men jag tänkte väl att detta kommer ju gå kanon, det gjorde det ju sist.
Men kom tillbaka när dom har bankat bort framtänderna, dom provisoriska  tänderna för att
kunna sätta dit dom nya riktiga.
Och så fick dom inte bort dom.
och när ens tandläkare börjar fundera,
så inte fan gör det mig lugnare direkt.

Första blicken i spegeln sedan var min enda och försya tanke
"ÄNTLIGEN"
Nu tittar jag mig gärna i spegeln,
Nu är jag verkligen störst bäst och vackrast.

Kommentarer!
Postat av: Anna Y

Va roligt Helena!!! :) Måste vara en härlig känsla att se sig i spegeln o le...o le ...o le.

Kramar. Hälsa Yorsh med <3

Kommenterat - 2010-03-23 / 01:10:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: