Onödigt

2010-03-26 / 11:12:15
Jag förstår verkligen inte vart alla får kraften att fortsätta förstöra för en?
Och nytt folk känner sig så underlägsta att dom måste sprida en massa helt felbaserade rykten.
Man säger ju att en del rykten alltid har en liten del sanning i sig,
Men detta har verkligen inte det.
Det kallas helt enkelt FÖRTAL det dom håller på med.
Sedan att dom inte ens orkar komma till mig som ryktet handlar om och faktiskt
fråga om det stämmer.
Nej då brer man på lite extra istället.
Ja men det tyder ju på en otroligt stor intelligens nivå.
Men fine mår ni bättre som människor att trycka ner andra.
Jag är tydligen ett sådant stort hot gentemot er så.

Sedan så finns det ju dom som tror sig veta allt gällande allt.
Och något som jag verkligen inte tål är när folk kommer till mig
och ska mässa och tro sig vara gud och tala om för mig hur jag ska göra.
Yorsh och jag Kämpar just nu med att bli med barn.
Och vi har kommit en bra bit närmare vårat mål.
Det roligaste är också att när vi väl blir gravida så kommer det
verkligen att reta skiten ur en del.
Helvete vad jag ser fram emot att få berätta det för dom.

Men oavsett vilka lögner som ni kommer att kläcka ur er,
så finns det inget som kan knäcka mig just nu.
Dels så ger mina nya tänder mig det självförtroendet som jag har saknat i över  år.
sedan så bär jag på en hemlighet som bara jag vet om änså länge.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: