5 År

2010-05-11 / 11:23:11
Snart är det dags.
5 år tillsammans, det är helt otroligt.
Men det känns ju inte som 5 år heller.
Är det bra eller dåligt?
Fast det finns inget mer naturligt för mig att
ha honom vid min sida i livet.

Han ger mig den totala tryggheten som är svår eller rättaresagt
omöjligt att beskriva i ord.
Det är en inre känsla av total lugn.
Som när jag får mina magattacker.
förut så knapprade jag hur mkt tzbletter som helst.
och inte vilka tabletter som helst heller.
Jag var fast där.
Men nu räcker det med att han finns där och och sitter hos mig.
Bara Du kan trösta mig.

Du är verligen mitt liv, mitt ljus i det ständiga mörker,
min anledning till att leva vidare.
Hade du inte funnits vid min sida så hade jag inte levt idag.

Ingen trodde att vi skulle klara oss så här länge.
alla trodde verkligen på att det skulle ta slut efter en kort tid.
Men nu 5 år senare och vi står fortfarande tillsammans.
Kommentarer!
Postat av: Althea

Låter helt underbart =)

Kommenterat - 2010-05-11 / 12:56:02  | URL - http://rockerland.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: