Jaha

2010-05-01 / 09:14:50

Känns konstigt att inte ha något att göra en lördag.
Men det kan kanske behövas det med.
I morgon så ska vi iväg på spa.
Blir nog en intressant upplevelse.
Det är första söndagen som jag är ledig
sedan dom nya arbetstiderna.

Just nu så känns allt bara förjävligt enkelt sagt.
pressen om att det ska ta sig med barn.
Jag har mått fruktansvärt dåligt den senaste månaden pga
alla mediciner som jag har proppat i mig.
PÅ måndag så är det dags igen att åka till sjukhuset.

Men utöver den pressen som är ganska såå liten jämfört med allt annat.
Jag vill ingenting längre.
Jag vill bara lägga mig under täcket och dra det över mig
och aldrig behöva gå ut.
Jag har en sådan känsla av att jag vill inte att folk ser mig.
Jag vill inte synas.

Och Y är inte hemma i helgen heller.

Så det är P och jag hela helgen,
Hon är min lilla snutta.
Hon märker så väl när jag inte mår bra.
hon ska genast vara med hela tiden och
helst vara på mig helt.
nu ska jag väl ta och stjälpa mig i soffan och se vad tv:n har för utbud.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: