Nervös....

2010-05-31 / 22:34:37
Ja vad tycks om den nya designen?
Blev helt förälskad i den.

Aja just nu är jag så otroligt nervös inför i morgon,
jag ber verkligen för att det ska se fint och bra ut,
Yorsh frågade mig lite försiktigt förut om jag var nervös inför i morgon,
klart att jag är,
tankarna har inte riktigt varit med mig idag på jobbet,
kunde inte riktigt få undan alla tankar.
Är så spänd över hur det kommer att se ut.
kommer jag att se något över huvudtaget?
Det kommer bli som i vänner när ross och rachel ska kolla på deras UL
Hon säger flera gånger att hon klart och tydligt ser bebisen.
men sedan när läkaren har gått ut ur rummet,
så faller hon ihop och skämms som en hund
över att hon inte ser något.

aja vi kommer inte kunna sova något i natt ändå.
vi ska upp kl 7 i morgon bitti,
då öbo nissarna kommer och byter ut våran nya tvättmaskin som vi fick idag haha.
dom hade glömt instruktionsboken inuti tvättmaskinen,
så våra svarta kläder blev vita.
Men det ser ut som att vi fick dom någorlunda svarta igen,
fick slänga dom i badkaret fullt med vatten,
Öbo sa åt oss att låta kläderna ligga i vattnet tills i morgon bitti,
jo lycka till säger jag bara,
har hängt upp det och fotat allt innan så att vi får kompensation för det.

aja ska nog gå härifrån  och kanske ta mig en morot. haha.
ne men ullis behöver sätta sig vid yorsh dator igen och fortsätta med sina skolarbeten,
nu sitter hon bara och ser dum ut brevid mig haha.

Ne men jag hoppas och ber så innerligt att det kommer att gå bra i morgon.

Natti natt på er som följer denna blogg. =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: