Watch Out

2010-05-17 / 21:40:18
Det råkade visst bli ett jätte långt inlägg i gravid bloggen.
Men det kan behövas det ahamed ibland.
denna blogg kommer bli väldigt lidande.
Kommer nog mest att spendera min tid där inne,
men orkar inte riktigt göra om designen på den.
eller jag är väl inte direkt missnöjd med den.
ska se om Yorshi vill sitta och pilla med den.
Han är så duktig på allt som har med datorer att göra
när han väl vill och när folk väl håller käften och ser att det han gör
blir rätt.
men han har som tur är insett vilka idioter som finns därute,
och hur dom gör allt i sin makt för att förstöra för honom.
Men fine, ger ni er på honom så lovar jag att jag kommer
att göra allt i min makt för att ge tillbaka när ni minst anar det.

Helvete vilka humörsvängningar som finns i mig.
haha, detta kommer bli en rolig tid som vi har framför oss.
Men den biten kan ni följa i min andra blogg.
helenayourstone.blogg.se/gravid
Kommentarer!
Postat av: Miss M

Tjo gumman! Är nyfiken på din nya blogg. Mina två pojkar undrar vad jag sysslar med och vid info om att jag skriver ber dem mig att hälsa

Kommenterat - 2010-05-18 / 06:59:35  | URL - http://dansgenomlivet.blogg.se/
Postat av: Myzan

Hej. Den nya gravidbloggen är lösenordsskyddad? Skulle vara nyfiken på att få hänga med och läsa om hur det går för er och din tid som gravid :)

Kommenterat - 2010-05-18 / 19:48:27  | URL - http://my01.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: