Färgning

2010-10-28 / 17:21:00
Tänkte försöka mig på att färga håret blont,
U hjälpte mig med blekning igår,
men eftersom att jag är så pass mörk så blev jag ju bara orange,
det var meningen att jag skulle fortsätta blekningen idag,
Jag gick iväg till en frisör idag,
Jag har alltid haft kanon kvalitet på håret och tjockt,
Men bara av att bleka det igår så var jag på god väg att förstöra det,
Klart att jag vet att det förstör håret,
men kanske inte i den utsträckning som mitt blev förstört.
Så jag sket i att bli blond,
Jag färgade en mocca färg istället.
Jag är alldeles för blek för att klara av att vara blond.
detta fick fram mina ögon som hon sa :D

Vad ska man annars kluttra ner?
Var ju iväg till läkaren idag då jag var helt säker på att jag hade UVI.
Men trors att det var det?
Nej då.
Smärtan under bröstet kunde han inte förklara.
Men fick antibiotika för det, så vi får se om det funkar.

Nu får jag vara lite social, då U kommer hit och behövde liter syster mys.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: