Stackare

2010-10-21 / 16:11:23
Det gör så in i helvete ont i mig när jag ser hur Y lider.
Han har inte sovit på över en vecka,
hans axlar och rygg tar kål på honom.
Att dom inte kan göra något för honom,
så han skulle slippa att lida.
han ska ju iväg till sjukgymnasten idag,
så jag hoppas verkligen att han kan göra något,
om inte att han skickar en remiss till usö eller liknande.

Man ska inte behöva gå runt och ha så otroligt ont som han har.
Hoppas verkligen att hans jobb får fortsätta efter nyår,
och att han får fortsätta.

Hur ligger det till hos mig då?
Mig ligger det väl lite si så där med.
Det är så mkt som händer och Inte händer runt omkring oss.
Men jag hoppas verkligen att vi inte har försatt våra chanser.

ska väl försöka uppdatera på den låsta bloggen också.

I morgon blir det tacos, längtar så.
det är ju så gott, mums,
snålvattnet riktigt rinner nu haha.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: