Ensamt

2010-09-21 / 10:44:43
Ja sitter här i min ensamhet,
eller puma är ju här hon med,
men hon ligger mest och sover,
det är min hund det :D

ska väl försöka städa lite idag.¨
och förhoppningsvis tvätta lite.
beror på vad orken hade tänkt sig.

Igår fick yorsh en överraskning när han kom hem.
Vad kan det ha varit då?
JO FBK biljetter.
Dom spelar mot AIK på hemmaplan på lördag.
Han blev verkligen som ett litet barn,
han blev så glad :love:

Saknaden efter henne är oerhört stor och obeskrivligt svår.
Att jag aldrig mer kommer få se henne, gör ont.
Att jag aldrig kommer att få hålla henne i mina armar,

Aja nu har jag inget vettigt att komma med,
så nu ska jag kura ihop mig i soffan med min fina rosa filt
som jag hittade på Chili
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: