FBK

2010-09-27 / 13:14:30
Ja vad har denna helg innehållit då kan man undra,
I lördags så var det ju dags för Matchen mellan FBK och aik,
men innan vi åkte iväg så gick vi runt på stan ett par timmar,
små gluttade i princip alla affärer,
sedan fick jag för mig att jag bara var tvungen att färga håret,
Lyckades få en tid på en gång,
alla andra frisörer har ju sagt att det är helt omöjligt att göra något åt mitt hår,
men jag kom dit och det slutade med att jag både klippte mig och färgade håret,
känns riktigt skönt faktiskt,
blev lite av en uppklippt variant,
Yorsh blick när han såg mig lär sitta kvar ett tag på näthinnan.
Hans kommentar sedan blev:
"Helvete va het du blev" :love:

Matchen var helt otrolig,
Vilken känsla av att komma in på arenan,
att sedan sitta där och se dom vinna med 3-0 är helt otroligt :D

Mammas blick när jag kom ut och väckte dom igår,
hon var tydligen tvungen att kolla två gånger så att det
verkligen var jag.
Men hon tyckte det blev riktigt snyggt hon med.

finns så mkt mer som har hänt.
men det får bli någon annanstans och någon annan gång.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: