Hjälp

2010-09-03 / 07:03:20
Ja åter en dag till att ta sig igenom,
hur ska detta gå.
Tankarna blir bara starkare och starkare,
dom vill inte lämna mig ensam,
dom påminner mig hela tiden om vad som har hänt.
Man kan inte låta bli att tänka, "tänk om"
Vi hoppas mer än något annat att det ska ta sig väldigt snart igen.
jag tycker att allt och alla är med barn nu,
det svider något så in åt helvete.
Varför inte jag?

Idag smäller det,
Något helt annat än detta.
Men idag gäller det,
Det måste gå bra.
Så nu hoppas jag och ber att det ska gå vägen.
Hela den vägen jag vill.

Nu är det fredag,
i helgen ska det enbart sovas,
eventuellt så ska vi ut och äta med Yorsh släkt,

Håll tummarna för mig idag.
Kommentarer!
Postat av: Sofie

Hej! Jag vet att du inte tycker om mig (av vilken anl vet jag dock inte..) men jag bryr mig om adde som är en av mina absolut äldsta vänner. Jag har hört om det hemska som har hänt... Jag lider med er, och är det så att ni vill komma iväg över ett par dagar eller så får ni jätte gärna höra av er och låna min lägenhet här uppe i Sthlm. Ibland kan det vara lättare att ta sig igenom sånt jobbig om man får åka bort från allt det som påminner en om det hemska. Jag har även smsat detta till Adde, men han har inte svarat mig så ni kanske inte är intresserade, men nu vet du också att ni har det som alternativ. Kostar ju trots allt inte jätte mkt att åka upp hit över ett par dagar...

kramar

Kommenterat - 2010-09-03 / 13:23:24  | URL - http://fairytaledust.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: