Hjälp

2010-09-02 / 07:28:56
Sitter här och det gär så mkt ondare i hjärtat för varje dag som går,
när kommer det att bli bättre?
Kommer jag någonsin att få dela den största upplevelsen som det är
att få barn?
Synen kommer föralltid att finnas kvar.
Det var mitt barn, mitt hjärta, mitt allt.

Sitter här nu och verkligen hoppas på det bästa idag,
det måste bara ske så snart som möjlligt.
Helst innan 10 ska det ha hänt.
Hoppas att jag har turen med mig idag plus lite skicklighet också kanske.
Detta betyder verkligen otroligt mkt.
Så håll tummen, detta skulle mindra smärtan från total och konstant
till total, konstant och att jag får annat att tänka på en liten stund.

Vet fortfarande inte vilken blogg som jag ska starta upp min nya på.
kan inte bestämma mig,
Hjälp tack,
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: