Livet

2010-09-10 / 10:46:28
Har legat och tänkt lite på just livet.
Är man där ilivet där det är meningen
att man ska vara?
Vad finns i åtanke för en?
Kommer jag någonsin att få uppleva den underbara
känslan över att få vara gravid?
Den underbara känslan över att det växte någon i mig,
något som var skapat utav kärlek mellan mig och Yorsh.

Hur ska jag kunna sttta honom i allt detta?
när jag själv är total knäckt,
allt jag ser framför mig är dagen på sjukhuset,
och bilden som aldrig vill ge med sig,

Alla tankar och känslor  som virvlar runt i huvudet på en.
Är så tacksamma för alla som beklagat och verkligen visat att dom bryr sig,
Det är tyvärr i ett sådant läge som man ser vem som
är ens vänner.
och ens familj,
bara för att man delar blodsband,
behöver man inte vara familj.
familj är en sådan som finns där
när man verkligen behöver det,
och inte klankar ner på en,
och säger saker som så ont kan du ju inte ha det,
Du har inte varit med om så mkt i ditt liv,
det märks på dina sk uttalanden.

Aja i morgon så måste jag verkligen se till att hitta ett par byxor,
har inga alls,
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: